Jump to content
Jazzy Jeff & Fresh Prince Forum

JONNY & KEV's JAZZYJEFF EXPERIENCE


KevTastic

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man.... Darnell is COOL as I don't know what!!! and just as cute as a button! He (and Irize) went out of the way to hook me up with tickets, He called me when he was in Philly, AND when he arrived at the venue in ATL... he told me that he was gonna arrange 2 get me backstage to meet Will AND Jeff... I didnt tho, cuz po baby seemed kinda stressed, and was just soooo buzy... I just couldn't add 2 that...

I still got his (and Irize's ) numbers saved in my cell, so next tyme, im NOT missing out. lol... Ill text Darnell sayin its Cooookie, come get me bru ! hehe

I'm so glad u guys had fun, like i did.. whooo hoooo.... (um... minus the migraine headache i had tho :shakehead: .)

:yeah: :word: :yeah: :word: :yeah:

peace,

cookie

Edited by 3cookies
Link to comment
Share on other sites

Seems like you had a really really fantastic night... I wish to experience the same thing, he better get his ass over here some time, or I will have to go to UK (not impossible). That Darnell guy seems to do an amazing work - btw Jonny, did you learn how to pronounce it? ^^

Link to comment
Share on other sites

Seems like you had a really really fantastic night... I wish to experience the same thing, he better get his ass over here some time, or I will have to go to UK (not impossible). That Darnell guy seems to do an amazing work - btw Jonny, did you learn how to pronounce it? ^^

LOL. yea, i was wandering the same myself Lerkot...

i think its dar ~(as in like dart, without the 't' ) and NELL ~ as in (nail or NELL) LOLOL... close enough.... :lolsign:

peace,

cookie

Link to comment
Share on other sites

that sounds fantastic guys!! cant wait to see the video. so Jonny and Kev, u guys never spotted each other even tho u both got to go backstage?

They were at different shows :2thumbs:

ohhhhhhhhhh, for some reason i had the impression that they were going to the same show and were gonna try to see each other there if they could. i guess i'm just crazy :stickpoke:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...