Jump to content
Jazzy Jeff & Fresh Prince Forum

Favorite Short jokes


Recommended Posts

Will and Carlton arguing over something like getting the phone or door

Carlton- Will, you get it, you are closer.

Will- Yeah, well you are closer to the floor.

Link to post
Share on other sites

when carlton helps lisa trick will into going to the cabin for a sorority prank::::

will: "....yeah? ...well, im gonna POP that lil zit when i get home."

or...

calton: "im gonna beat your butt!"

will: "what are you gonna do? just up and down and hit your head against it?"

and lastly.....

will: and this, is my brother carlton. he knows we cant afford bigger clothes, so he just - doesnt - grow!

carlton: ..daddyyyyy, i wanna growwwwww!!! :lol:

Edited by todamnfreshhh
Link to post
Share on other sites

Carlton- I applied to the Big Brothers Foundation to help out my resume for my Princeton interview tomorrow.

Will- Now why would you do that. You ain't big and you definitely ain't a brother.

Right after That:

Geffory- Master Carlton, I am afraid your lucky sweater has shrunk in the wash. (holding up a pink sweater the size a baby would wear)

Carlton- AAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Will- Don't wory C, it will shrink.

haha

Link to post
Share on other sites

Carlton (singing): "Let my people... GOOOOOO!"

Will (singing): "Let my cousin.... GROOOOOWWW!"

*Will and Carlton try to pick up two French Girls."

Will: "Here, I'll be the rapper and..."

Carlton: "You're always the rapper! This time, I'll be the rapper, and you be Gary Coleman!"

French Girl: "What is your name?"

Carlton: "uhhh..."

Will: "'Tiny-by-Nature'!"

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

will: and this, is my brother carlton. he knows we cant afford bigger clothes, so he just - doesnt - grow!

carlton: ..daddyyyyy, i wanna growwwwww!!! :lol:

I love that line! :lolsign:

:word: :rofl: That is a great line. The way Carlton says it, its just funny as hell :lolsign:

When Will is just getting home from his date and her mother, it's the next day. Will just got done talking 2 Uncle Phil. Carlton comes outside,

Carlton: Where have u been mister?!

Will: I'm sorry I only answer 2 ppl that r over 5ft. (Will walks away)

Uncle Phil (looks at Carlton): Ur over 5ft, aren't ya?

Link to post
Share on other sites

will: and this, is my brother carlton. he knows we cant afford bigger clothes, so he just - doesnt - grow!

carlton: ..daddyyyyy, i wanna growwwwww!!! :lol:

I love that line! :lolsign:

wow I remmember that I saw that episode like it was yesterday... :wiggle:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...