Melle

Members
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited


About Melle

  • Rank
    Big Willie
  • Birthday 03/10/1990

Previous Fields

  • Fav character on FPOBA Will
  • Fav Will/JJFP album Code Red
  • Fav Will Movie Ali

Contact Methods

  • MSN wulleman.matthew@hotmail.com
  • Website URL http://www.mwdesigns.webs.com

Profile Information

  • Gender Male
  • Location Ypres, Belgium
  • Interests Music (HipHop, Rap, R&B), Sports (Soccer, NFL, MLB, NHL), Movies (Will Smith (y)), ...

Melle's Activity

  1. Melle added a post in a topic: Movement on Bad Boys III   

    BBIII, gotta be great :) finally ;)
  2. Melle added a post in a topic: Convincing Will to rap again!   

    Just made a quick wpp to put on my MWDesigns facebook page to advert for the cause ;)


    click to enlarge ...
  3. Melle added a post in a topic: CONVINCING THE PRINCE 2 RETURN   

    You're doing a great job so far, nice work man ... Shouldn't there be wallpapers bout the cause ;) pahaha, jokessss
    Errrm, why don't we start a new youtube account just for the cause (one like The Smith Family Fan Site) ... And try to edit all vids posted on there by just putting a lil' advert at the end of the vid?

    Yea, it's gonna be big, hope it's gonna work too, i believe in it!

    cheerz man!!
  4. Melle added a post in a topic: Convincing Will to rap again!   

    I've posted the link on ThisIs50.com ... I'm not sure it's gonna bring much people to the cause but every little help counts i guess... There's always gonna be someone out there on that forum who thinks "hell yea!" ;)

    http://thisis50.com/forum/topics/facebook-cause-will-smith
  5. Melle added a post in a topic: Convincing Will to rap again!   



    Good point there ... 173 members, it's going pretty well ...
  6. Melle added a post in a topic: Convincing Will to rap again!   

    Haha, thx for sharing that ale ... Glad to be here too ;) ...
    Well now you're talking ... while i'm here, i'd like to ask you to join the MWDesigns Fan page on facebook ... I need some fans on there ^^

    Over 100 members in the cause (Y)
  7. Melle added a post in a topic: Fav Track on Lost and Found?   

    Tell Me Why ... Great message in that song, gotta luv it ...
  8. Melle added a post in a topic: Convincing Will to rap again!   

    Wow, haven't been on her in ages ... Shame, i know ... Looks better then the WS.com forum ^^

    Well, thanks for sharing, i joined the cause ... time to invite some people now ... We want the Fresh Prince back!
  9. Melle added a post in a topic: Jazzy Jeff & Fresh Prince Tour July 08   

    I'm on the willsmith.com message board and there i read he was sure coming to the UK. while he was promoting IAL, he said he would go there back in his promoting tour for Hancock. He also said that there would be a not-announced show. They would just go to a place and do their thing. That would be pretty cool!

    Anyway, it's good news they will be back with their music. No new stuff, but i don't bother, i love the old stuff.

    I hope he comes to belgium, he has never been here, but Jeff did come here last year. Maybe that's something to get my hope on :)
  10. Melle added a post in a topic: Bad Boys 3 News!   

    Mike Lowery: [singing] Bad boys, bad boys what ya gonna do? What ya gonna do when we come for you?
    [Marcus starts ad-libbing the first verse]

    Mike Lowery: Dude, you gotta learn the words.

    Marcus Burnett: We usually only do the chorus.
  11. Melle added a post in a topic: Bad Boys 3 News!   

    BAD BOYS 3, that would be sooooo cool. I like the story behind the second one very much. It is a fantastic film, and now, Will Smith is getting better and better, so the film will be better.

    HOPE THIS IS TRUE, would like to see BB3
  12. Melle added a post in a topic: MIB3 (MIIIB)   

    NO, NO, NO

    A MIIIB would just be the same as the first 2. They were very excacly the same, don't ya think so?!?
  13. Melle added a post in a topic: The Best of DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince   

    me neather

Status Feed

  1. Melle

    Wallpaper Designs ;) ... Bring back the old school rap! :o

  2. Melle » Da Brakes

    CBSS ... (y) luv it man, great work!! Hope to hear more soon ;) .. Like Jamie would say it.. Luv the Hip Hop Purists ;) ...