Jump to content
Jazzy Jeff & Fresh Prince Forum

sorry everyone


ant1

Recommended Posts

sorry everyone but i'm leaving the boards... i know i just joined a while ago but i have to leave i still had fun while i was here you guys made me feel like part of the fam i appreciate y'all keep repin jjfp to the fullest peace y'all oh yeah i'm still gonna pick that shirt up!

Link to comment
Share on other sites

How come you gotta go? Too bad man. You seem to be a good member

i've been having problems with my laptop so i'm going to get it fixed... but i don't want anyone to take my leaving the wrong way, this is one of my favorite sites to visit i come here nerly every day if theirs been any news or not i'm always gonna support this site weither it's a daily visit or posting on the boards but anyway thanks again, for the warm welcome's and the love y'all showed!!!

Link to comment
Share on other sites

well that was overly dramatic :3-laugh3: :3-laugh3: Hope your laptop gets fixed dude :2thumbs:

sorry haha... hey tim could you help me cancel my regestration after i see how things go i think i might come back.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...