Jump to content
Jazzy Jeff & Fresh Prince Forum
Sign in to follow this  
Hero1

I Wish I Made That Appreciation Thread

Recommended Posts

this is such a clever song.. i mean switch no. 1 on iTunes but black radio wont play it all..it seems Will really would have to start beating people up and robbin banks for them to play his songs.. i really hope this is a single..

Share this post


Link to post
Share on other sites

don't even get me started on this song....i absolutely love it, lyrically it just blows me away and the beat is just fantastic. definately one of my fave Will/JJFP songs :afro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i mean switch no. 1 on iTunes but black radio wont play it all..

i havent heard ANY radio play it at all

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wish i made that is amazing.. swagga has really grown on me too. and i just heard switch on radio for the first time on the way to church yesterday. :toetap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wish I made that is a classic, i wish it wouldve been longer, Swagga kind of ruins it, even tho Swagga aint a bad track. i love the chorus tho, it sticks in my head (in a good way) and i start noddin my head everytime i hear it. i dont think it would make a good single tho cuz it's only 2 minutes long

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wish I made that is a classic, i wish it wouldve been longer, Swagga kind of ruins it, even tho Swagga aint a bad track. i love the chorus tho, it sticks in my head (in a good way) and i start noddin my head everytime i hear it. i dont think it would make a good single tho cuz it's only 2 minutes long

:ditto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its awesome! My girlfriend really likes the album as well and thats saying something! She always bops along to this track when I play it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

First time I heard Switch, I was in my local games store, and suddenly I heard the song and I said hmmm that's gotta be will, and then I heard is voice. But they don't play it much at the radio here in Belgium, only heard it about 3 - 4 times.

But yeah I Wish I Made That is a great song, and it's the truth I think.

Respect 2 Ya Will

Edited by Big K

Share this post


Link to post
Share on other sites

First time I heard Switch, I was in my local games store, and suddenly I heard the song and I said hmmm that's gotta be will, and then I heard is voice. But they don't play it much at the radio here in Belgium, only heard it about 3 - 4 times.

But yeah I Wish I Made That is a great song, and it's the truth I think.

Respect 2 Ya Will

And u gonna buy the album or what?

:sonny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

First time I heard Switch, I was in my local games store, and suddenly I heard the song and I said hmmm that's gotta be will, and then I heard is voice. But they don't play it much at the radio here in Belgium, only heard it about 3 - 4 times.

But yeah I Wish I Made That is a great song, and it's the truth I think.

Respect 2 Ya Will

And u gonna buy the album or what?

:sonny:

I alreday got it since this mornin' :kool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×