Jump to content
Jazzy Jeff & Fresh Prince Forum
Sign in to follow this  
Ale

Willow Smith - '21st Century Girl'

Recommended Posts

LMBO We were talking about it, and theres the video about being a Will Smith Child not named Trey. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's a nice dance song but I certainly can't say there is anything special about it. "Whip My Hair" was a bit more unique. I'm interested in the album but I can't say I'm too excited about it. I noticed that O-Money produced the vocals on that Justin Beiber + Jaden track "Never Say Never."

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow, it premieres the same day as Lady Gaga's video for born this way. Damn,i guess it must be a smash then ... we'll see.

someone form the Mirror claims she heard the song, check the link below:

http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/02/24/willow-smith-first-listen-of-new-track-21st-century-girl-115875-22944833/

Edited by gosia

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://necolebitchie.com/2011/02/25/willow-smith-to-perform-on-oprah/

P.S.Is Willow tall for her age or Jada is SO SHORT?!

I guess both :laugh:

Thanks 4 sharing lena!

Edited by Ale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol,I can't imagine that she is really so tiny :-).
Btw,I think that Willow is going today in Europe for a month,I really hope that Will wouldn't be there the whole time because in that case his movie or whatever he's doing would still waitt...who knows for how long!
Ale,thank you for everything that you posted here all the time!!!I recently joined (because my English is bad... obviously lol),but I read this forum for a long time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale,thank you for everything that you posted here all the time!!!I recently joined (because my English is bad... obviously lol),but I read this forum for a long time.

It's a pleasure ;) Welcome 2 the board, BTW! :wave2:

Another catchy song. I don't like it :laugh: This kid is gonna be a superstar though!

Edited by Ale

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know that this song is next "big thing" for Willow,it would be a hit,but I don't like it at all (less than "Whip my hair").This is gonna to sound stupid,but at my opinion she has too much self-confidence (that is ussually a good thing,I know),at least word of this song is too much for 10yrs.
I wish her all the best,of course,but I'm not so sure that she's gonna be superstar once when she get older.To be honest,if Will Smith is not her dad,I'm quite sure that she wouldn't make so much buzz.She is talented but I really can't compared her with MJ:-).Good luck to her anyway!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sounds like something kids will like (and some adults) it's a girl power type song aimed at Willow's target demo (tweens/teens.) While it may not be as big as WMH without the crossover type appeal I wouldn't count it out as a hit. I'm curious to see the video and her live performance of it on Oprah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

willow21stcover.jpg

WILLOW SMITH – “21ST CENTURY GIRL” – LYRICS

Give me an inch, I promise I’ll take a mile

Danger is beauty, I’ll face it with a smile

I’m on a mission with no restrictions

Don’t second guess myself, I’m born to be wild

I’m the type of chick who likes to rock the beat, I like to rock the beat, I like to rock the, rock the beat

CHORUS

21st century girl, I do what I like

I’m takin’ you for a ride

Yeah, I’m gonna live it up, just live it up

21st century girl, a beautiful life

21st century girl, us girls side by side

21st century girl, yeah, I’m gonna live it up, just live it up

Step on the brakes, then I’ma step on the gas

I am a rebel, but I do it with class

I set the boundies, the rules don’t own me

I’m livin’ life on the edge, I choose my path

I’m the type of chick who likes to rock the beat, I like to rock the beat, I like to rock the, rock the beat

I’m the kind of chick that knocks you off your feet, that knocks you off your feet, that knocks you off your, off your feet

CHORUS

21st century girl, I do what I like

21st century girl, I’m takin’ you for a ride

21st century girl, Yeah, I’m gonna live it up, just live it up

21st century girl, a beautiful life

21st century girl, us girls side by side

21st century girl, yeah, I’m gonna live it up, just live it up

I feel like I can take over the world if only if I get my dreams out

Pull gold from my soul, pull diamonds from my heart

It’s that new girl thinkin’ and this song is just the start!

CHORUS

21st century girl, I do what I like

21st century girl, I’m takin’ you for a ride

21st century girl, Yeah, I’m gonna live it up, just live it up

21st century girl, a beautiful life

21st century girl, us girls side by side

21st century girl, yeah, I’m gonna live it up, just live it up

http://ryanseacrest.com/2011/02/28/world-premiere-listen-to-willow-smiths-second-single-21st-century-girl-audio/

Edited by Ale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice poster for the single, thanks for bringing the lyrics man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×